Onsdag 10/11 Videoinlägg??

Idag har vi vart med Magda och Teo. Vi var i deras lägenhet i Bua och fixade lite. Inte så mycket men de fanns inte mycket att pilla med. Dom flyttar ju in på riktigt till helgen.

Nu till min fråga till er, jag har funderat på att göra ett försök till att börja videoblogga, eller någon gång i bland. Så om ni skulle vilja att jag provar så säg till så ska jag försöka prata ihop ett video inlägg=).

Nu ska jag ta och ta hand om dottra min och tvätten=) Men vill ni se ett videoinlägg så säg till så fixar jag det så snabbt som möjligt.

Kram



Kommentarer
Karin Petersson

Tycker om det du skrev! Underhållande att se lite schyssta grejer och inte endast det generella sakerna som man kan se om varje dag. ;)

2010-12-02 @ 11:18:55
URL: http://jade.se/paketresor/phuket


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0