Nu går det undan...

Usch nu gr det fort här ska ni veta.
Roxanna rör sig fort som den. Idag när jag stod i köket och lagade hennes mat så lade jag henne på en stor filt på golvet framför TV:n på rygg. Och när jag 2 minuter senare kommer in i vardagsrummet för att kika till henne ja då ligger hon på rygg 1,5 meter från filten. Alltså har hin rullat/kravlat sig dit. Jag bara stod som en fågelholk och sen skrattade jag och flyttade henne till filten igen. Min lilla flicka blir stor för fort nu. 

På filtar på golvet och speciellt när hon ligger på mage i sängen så stöller hon sig på båda knäna och står sen på alla fyra och gungar fram och tillbaka ett par gånger och trillar sen ner på mage igen och bara skrattar med hela ansiktet när man frågar vad hon sysslar med. Ibland blir hon arg för att hon inte kommer frammåt. 

                           


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0