Måndag 22/11 Jag mår inte dåligt trots allt!!

Vad dystert, negativt och deprimerande mitt tidigare inlägg låter! Okej, jag mår inte alls psykiskt dåligt, jag var nog bara lite less och så förut, för idag har vart en jobbig dag. Roxanna har vart i stortsätt missnöjd hela dagen och inget har passat och tillslut rann bägaren över och jag höll på att gå sönder.
Inget jag gjorde funkade med att trösta eller nöjja henne med. Men sånna dagar har vi också, men dock så blir vi nog inte så påfrestande som det kan bli när sånna här små blir på detta humör.

Men nu är de lugnt ingen, Roxanna sover och jag har fått mat i magen, Daniel är och plockar hönor i Frillesås och Nikita ligger här brevid mig och väntar på SH (Svenska Hollywoodfruar). Svärmor ringde här för ett tag sen, men nattade lillfisan så jag fick ringa upp, och de är bestämt att vi ska till Gekås på Onsdag, men blir de snö och tjafs så tar vi de en annan dag.

Helgens äventyr har vart bland de bästa på länge. I lördags var jag ju med ute och firade min systers 18års dag. Dunderskoj var det. Va väldigt länge sen jag hade så roligt vill jag lova. En kväll man sent kommer glömma.
Söndags morgon så va alla bakis förutom jag och min syster, vi fatta inte varför alla va så slöa och bara ville sova eller ligga kvar i sängen. Haha, vi har grym tur vi 2=).

Nej nu ska jag ta och gå ut med vovven innan jag sla krypa ner i sängen och kika på SH!!

Imorgon=BVC och 6månaderskontrollen!!

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0