Måndag 15/11 man hinner inte på helgen..

Ny vecka och helgen var över. Skönt vill jag säga för då kasnke vi kan komma tillbaka i rutinerna jaag och Roxanna. Helgen har inte riktigt funkat med rutiner måste jag säga. I fredags åkte jag hem till svärföräldrarna med Roxanna och åt och umgicks. Och lördag var vi i Bua hos Magda och Jörgen. Söndag FARSDAG!! Inte mycket att fira, men pappa Daniel fick paket och frukost på sängen. Mysigt. Sen var de Fars-dag middag hos Magda och Jörgen, där efter lite fika hos svärfärldrarna. Så denna helg har vart allt annat än rutiner=)

Idag fyller min älskade lilla syster 18 år så vi ska åka dit ikväll och käka lite och så, min moster fyller år hon mer idag så de blir att fira båda 2.
Våran släkt på mammas sida, eller ialla fall inom famlijen så fyllar många av oss år på samma dag.
Mamma och Anton fyller den 5 September. Jag och björn fyller den 15 September. Marie och Pernilla fyller den 15 November. Sen är de bara Mikael,Micael,Tindra, Matte, Daniel, Roxanna och Fanny som fyller själva.

Nu tänkte jag ialla fall plocka lite här och sen åka till affären och köpa kort.


Ska va med och blogga.. Självklart

Kram


Kommentarer
Bea

Så fina ni är ! Skulle vara så roligt att träffa er. Melker & Roxanna är ju nästan lika gamla nu =)

Kram på er <3

2010-11-15 @ 22:44:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0