Måndag 1/11 Blond

Nu tar vi tag i detta igen. I helgen har jag inte riktigt haft tiden att skriva här. För det har hänt saker hela tiden nästan och Daniel hade datorn hela lördagen nästan.

Farmor och farfar var här i lördags och hälsade på en stund och som vanligt så tog dom massa kort på Roxanna. Och så drack vi lite kaffe och pratade. Sen när dom åkte så vet jag inte vad som hände, men jag och Daniel började att bråka och vi var irriterade på varandra nästan hela dagen. Det var först frammåt kvällen som vi blev sams igen. Men ibland måste man ha sina duster för att orka med varandra.

Igår söndag så var vi Vallda hela dagen. Vi åkte hemmifrån klockan 8 och sen gick dagen. Och eftersom vi har egen brunn här hos Andreas och det är så mycket "skit" (järn och avlagringar) i vattetnet och så passade jag på att färga håret blondt igen. Gör jag det här så får jag grönt och snyggt hår hehe.
Så hela eftermiddagen satt jag hemma hos mamma, och bara umgick med mina syskon. Och Fanny älskar ju sin kusin och ska vakta och kramas och pussas hela tiden! Underbara barn.

Dock får jag färga om håret om någon vecka eller 2. Eftersom jag hade brunt hår innan så blev de inte ritkgit som man ville, så en omgång ska jag nog göra, vissa ställen i huvet ser ju ut som morotfärgat;) hehe. Okej inte riktigt så illa men de är mörkare än det ska va=).

                                
                                                            Hemska bild, är jätte trött =)

                                 
                                   Fanny var jätte lycklig som hade Roxanna i sitt knä. Underbara♥



Idag ska jag inte göra mer än att tvätta, så snart ska jag gå och starta mitt arbete=)

Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0