Vill vräka min inneboende, har inte fått hyra på 9 månader..:/

Nu vänder jag mig till er kära läsare!
Vill ha så många tips som ni bara kan ge mig på hur man kan få igång förlossningen på egen hand:)
Jag vet att dom säger att bebisen är den som bestämmer, men jag måste ha något att sysselsätta mig med på dagarna då jag inte vill köra hemifrån, och även ha något annat att göra än tvätta, diska och städa. Så då skadar det inte att ge det ett eller några försök med allt som ni kna ge mig i tips..:) 

Så ge mig alla tips ni kan, skrock eller ej, I DONT GIVE A SHIT!! Så bomba mig med kommetarer och tips. Jag kommer lysa upp lika mycket som en liten flicka en Lördag när hon får sin godispåse efter middagen.

Så kom igen och kasta tips på mig!!!


Kommentarer
Ida

Tvätta fönster har jag hört ska vara bra, promenader, gå upp och ner för en trappa ska vara bra grejjer. Jag spelade bowling och boxning på Wii kvällen innan jag åkte in. Så har du ett Wii så sätt igång! =) Hoppas det lilla livet sanrt vill möta dagens ljus. Håller mina tummar och tår för att allt ska gå bra och arr du ska få en så behaglig förlossning som möjligt. Hör gärna av dig när det har hänt!



Miss U!



Puss!

2010-05-12 @ 19:47:43
URL: http://flikkanmedgodsmak.blogg.se/
Plinn

Man gör absolut ingenting. Haha. Man väntar o väntar o väntar.... O sen går man till sin Bm som oroar sig över sf-måttet och som skickar en till sjukan för koll. Så ber man tanten som undersöker att "stimulera" livmodertappen och sen två dagar efter kommer en bebis! :D That's how U do it!

2010-05-12 @ 22:15:00
URL: http://plinnen.blogspot.com
Anonym

jag käkade typ 10 våfflor - sen kom de igång!

Vet inte om de va fettet eller bara en ren tillfällighet!

testa - våfflor e ju gott ändå :)

2010-05-12 @ 22:35:22
URL: http://amiljenmalin.blogg.se/
Anonym

gör de du inte vågar...

trotsa smärtan o åk t gks lr ikea.. gå bara gå..

2010-05-12 @ 23:21:24
URL: http://billythekidd.blogg.se/
Jannike

Jag sa till Kalle när jag va 11 dagar över tiden att han fick ta Anton, sen gav jag mej ut och gick/sprang i skogen. Foglossningar och allt sånt sket jag i jag ville bara födda. Efter min joggingtur åkte vi och köpte godis, pizza och hyrde film. Under filmen började små förvärkar. När filmen va slut la Kalle Anton, sen kom svärmor och passade. Åkte in och blev inskrivna, sen 1.50 min senare va skrutt ute. Så ut och srrping med dej, de är bara att bita ihop, är du tillräkligt desperat går de;) Tro mej!

2010-05-13 @ 09:08:06
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0