Vet att jag inte får men får lixom en kick av de!

Nu har jag vart duktig. Har lyckats hålla vad jag sa igår, det med att jag ska försöka diska efter varje måltid eller så. Och det har jag lyckats med, känns bra på något sätt att få det avklarat och man kan komma in i köket och inte känna ångest och gå därifrån igen. Ska snart ställa tillbaka mina skivor som Fanny så snällt röjde ut på hela golvet igår så dom stor i ända hög i bokhyllan. Sen ska jag gå ner till tvättmaskinen och ta ut maskinen som är i där och slänga in en ny, en byta gardiner i det rum som är kvar att byta i. Ska öven kolla tvätten som mamma hängde upp igår så den är torr så det kan åka in på sin plats.

Va är det för fel?! Jag orkar och får inte egentligen, men gör det. Att jag aldrig kan lyssna. Blir trött på mig själv ibland. Men det ger mig lite av en kick av att vilja ha det fint och snyggt hemma när bebis kommer. Så man slipper städa det första man gör. Men ska be Daniel på allvar nu att verkligen hjälpa till med tvätten. Eller ialla fall SLÄNGA sin tvätt i tvättorgen. Skulle vart bra om han kunde ta det på allvar.

Nej nu ska jag slita mig innan mitt angemang försvinner. Och jag blir lat och tänker jag tar det senare.

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0