Vad önskar du dig i Morsdag-present?

Sitter här med en trotsig hund som bara vill skynda iväg och lägga sig utanför toan och vakta stackars Daniel som är där. Men den största anledningen till att jag håller kvar henne är för att hon ska lära sig att ta det lugnt, och sluta rusa hit och dit, tänk om bebis legat i soffan när hon kommer som ett j-vla skott och inte aktar det hon rusar över. Till och med mig har hon rusat över utan att stanna för fem röda..

Men så när jag satt här och talade med hunden som inte ger mig något vettigt svar ialla fall så kollade jag runt lite på nätet och hitta en text som löd;

"Vad önskar du dig i morsdag-present??"

Vet ni vad jag önskar mig i morsdag-present?? Jo att bebis har kommit till oss eller att jag får bebis på självaste morsdag. Kan det inte bli bättre?? Men jag hoppas att bebis har anlänt till på Söndag då det är självaste Morsdag. Vilken underbar känsla det hade vart att få fira sin första morsdag så tätt inpå att man blivit mamma för första gången. Bara tanken får det att bubbla inom mig. Av lycka, härlig lycka. Så nu ska jag hålla tummarna för allt jag är värd..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0