Vad hände??

Ja, då har denna dagen gått förbi. Den har gått hyfsat fort ialla fall. Nu står Daniel och kollar grillen.
Japps, idag ska det grillas och de är ju bland de bäst som finns med sommaren.
Tänk alla sena sommarkvällar som man kan sitta ute och äta gott. Sommaren är bäst helt enkelt.

Ni kanske undrar hur de gick med resultat från promenaden. Lite ondare gör de värkar som kommer. Men trycket neråt är.... ja, det gör nästan så ont att jag bara vill gråta.
Men det va ju detta jag ville så jag ler:)
Hoppas bara de händer saker och ting i natt eller så.
Imorgon blir de nog en tripp till Kungsbacka. Daniel ska köra Björn och Martin till Stuv imorgon, och jag behöver ju som sagt nya skor. Men har sagt detta miljoner gånger, och när vi ändå ska dit kan vi väl köpa de, jag är inte den som springer och velar mellan 30 skor utan snarare 3 par skor. Men Daniel vet ju inte de så de är inte lätt för han heller att veta att jag är rätt lätt att handskas med i affärer. Så jag ska göra tappra försök nu ikväll och verkligen be om de. För mina börjar gå sönder. Och visst kan jag vänta tills bebis är här, men jag känner att jag behöver det nu. Och jag kan inte ta med mig bebisen de första jag gör heller till en butik, tänk alla baciller..

Okej, där lät som om jag har bacillskräck, men de har jag inte. Jag tänker på alla sjukdomar och så. Och att man helst inte ska vara bland mycket folk där de första. Så det hade vart skönt att ha skor hemma sen som man bara kan köra fötterna i. Så ska tjata lite;)

Nu har jag en liten fråga till er. Vill ni har några (eventuellt) sista magbilder?? Iså fall kommentera och jag kan ta ett par stycken och lägga upp.. :)

Och så var det denna listan:) Många dagar har gått och några gissningar har utgått.


Gissningar Datum&Kön
Marre - Pojke, 4Maj
Jenny - Flicka, 6Maj
Bea - Flicka, 7Maj
Susanne "blivande mormor" - Flicka, 8Maj
Dennis - Flicka, 9Maj
Emma - Pojke, 10Maj
Linn - Flicka, 13Maj
Jannike - Pojke, 15Maj
Emma.E - Pojke, 15Maj
Emelie - Flicka, 15Maj
Sara - Pojke, 16Maj
Anna  - Flicka, 17Maj
Lotta - Pojke, 18Maj
Natalie - Pojke, 21Maj
Marie "min lillasyster" - Pojke, 25Maj

// Kim


Kommentarer
Natalie

Tror ni får en pojk den 21 maj!

2010-05-16 @ 13:43:48
URL: http://rackartussenochjag.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0