Lördag 8/5 Ensam och 1 år!

Ja, då sitter jag och Nikita här ensama. Daniel har åkt iväg. Blev la lite lugnare igår när han lovade att ha telefonen på ljud ifall det skulle vara så att det händer något. Och Regn har vi idag med. Dumma väder, tycker det räcker med regn nu. Vill ha sol och värme.
Anton och Björn kanske kommer hit sen. Skönt med sällskap. :) Är inte så pigg på att åka bort någonstans. Har sovit så grymt dåligt i natt och vaknat hela tiden, nästan desperat kollat på klockan och tänkt att nu måste de ha gått ialla fall mer än en halv timme sen jag vaknade sist. Men icke.

Igår kväll blev även värkarna något mer intensiva och starkare. Lite jobbigt, men slumrade till mellan varje värk och vaknade och funderade på om jag hade somnat eller bara vilat ögonen, samtidigt som jag fick ta och avverka just den värken som kom. Men just nu är de hyfsat lugnt, bara liten som ligger och knuffar där inne. Så jag funderar på om jag ska försöka komma till affären så jag även får hämta min burk och så. Ärligt talat hade det vart skönt att få sätta sig i bilen och köra den lilla biten, bara för att få slappna av. Och inte tänkte på något annat än smärta och oro.

Nej, va ska jag hitta på. Ta katten i svansen i köra. Har inte ens någon katt:/ Lite svårt. Ska väl se om det går nått bra på TV.. Troligt vis inte..

Att man ens kan glömma!? Idag firar jag och Daniel 1år som förlovade. Och han är inte ens hemma:O Såå surt...

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0