Vet att jag är tjatig men orkar verkligen inte längre

Ja, då var Björn och Anton här. Vi har vart och handlat och jag har fått hämtat min vällingburk och vi har lagat mat, Anton fick bestämma och bestämde att vi skulle äta Tacos. Så nu är vi mätta glada och sitter och kollar på Virus i bataljonen. Såg den på vallarnas friluftsteater förra hösten. Den är faktiskt bra. 

Så nu sitter vi och smaskar godis och njuter. Men värken kommer jag inte undan tyvärr:/ Men nu tycker jag bebis kan komma nu. Ja vet att jag är tjatig, men jag orkar verkligen inte längre. Tycker bara detta är jobbigt nu. Njuter inte längre. :(

Men nu ska jag ut en snabbis med Nikita och fortsätta kolla på Virus i bataljonen.

// Kim  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0