Fredag 7/5 Dålig natt...

Natten har vart en ända plåga. Har sovit så jädra dåligt. Och haft ont i bäcknet, ryggen och precis under magen. Att vända sig i sängen har fått mig att börja gråta. Och så har det vart varmt, så fläkten åkte på. Men jag tror att Daniel märkte attdet va nått för han kom närmare och kramade om mig och gjorde små rörelser över magen och det hjälpte kände mig mer avslappnad och va nog precis vad jag behövde beröring och närhet och vetskapen om att han vet att jag har det jobbigt just nu, speciellt ont.

Har precis tagit en dusch, och som vanligt så hjälpte det under tiden jag stod i duschen och bara ca 5 min efter jag kommit ur duschen så kommer det tillbaka. Men idag är Daniel inte nere i skåne eller borta i småland utan i närheten och det känns skönt.

Men har insett att jag inte kommer få komma och hämta min vällingburk idag. Kommer inte våga sätta mig framför ratten (bakom??) Får se om Daniels slutar någorlunda tidigt idag. Nu ska jag kolla på TV, skriver lite senare igen.

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0