Fredag 28/5... Hemma igen..

Ska ta mig och försöka skriva lite, vi är nu hemma och allt känns toppen.

Förlossningen gick jätte bra, använde mig av lustgas, bad och EDA och självklart Daniel. Han var ett super bra stöd, och utan honom hade jag nog inte klarat av det. Roxanna är verkligen jätte snäll, dock en väldigt hungrig liten tjej, skrev först bebis, men nu är hon ju inte bebis längre (i smeknamn) nu är hon ju Roxanna. Hon ligger här i mitt knä och kikar och undrar nog vad jag sysslar med. En förlossnings berättelse kommer komma upp när jag gjort en, de kommer ta sitt lilla tag för jag kommer få slå ihop den med Daniel. För vid 7 cm öppen tappade jag kontrollen och har minnesluckor. 

                               
                                                            Cirka 6 timmar gammal

                               
                                                                Mammas flicka!!♥♥

// Kim


Kommentarer
Jannike

En sån liten köttbulle:) Jätte söt och fin är hon verkligen! Grattis igen. Ser fram emot fl-berättelsen:)

2010-05-28 @ 20:28:31
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/
Anna

Naaaaw så söt hon är :)

Sån där pyjamas/sparkdräkt har v köpt till Skorpsmulan också :)

Förstår att allting måste kännas fullbordat och perfekt nu när ni har eran lilla hos er!!! Mysigt!!!

2010-05-29 @ 17:50:00
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0