Måndag BF+13.. Vill ha hjälp från han!!

BF+13 idag. Måste erkänna att dessa 13 dagarna har ändå gått väldigt fort när man tänker efter, har väl bara vart någon enstaka dag som vart seg som kolan. Men när jag tänker tillbaka så har de gått rätt fort ändå. Nu ska bara ungen ut och jag slipper gå med tunga magen och klaga på att det gör ont hela tiden så kanske Daniel blir glad med. Han säger till bebis varje dag att det är dax att kika ut, annars kommer han hoppa på min mage. Och då kan jag bara säga "-Bebis nu kommer du ut, han ska INTE få nöjet att hoppa på min mage."

Skulle egetnligen tagit tag och städa lite här idag, men nej, jag har aldelles för ont för de. Ska tvätta lite ialla fall så de finns lite kläder, har inte så mycket att tvätta men så man får undan lite. Skulle även tagit sovrummet, men kollade bara på Daniels sida av sängen och fick ångest. Så han får allt plocka själv när han kommer hem så kan jag städa imorgon inne i sovrummet. Han är en riktig slarver. Då menar jag jätte slavrig, hittar saker överallt står tomma, ex i kylen. Igår tog han all mjölk, där står kvar en tom mjölkbringare, en tallrik där kött legat på som han har ätit men tallriken står som sagt kvar.. Någon mer som blir så otroligt trött på sånt?

Känns mer som man är hans hemhjälp. Vet att jag låter vädigt gnällig, men hoppas ni förstår mig och förlåter mig. Jag är inte alls på något humör idag och vill egentligen bara dra täcket över huvudet och önska att tiden kan gå.. Så jag kan bli någorlunda igen.

Men det hade faktiskt vart skönt att få lite hjälp av honom, det hade det inte. Bara som den saken att lägga sina kläder i tvättkorgen, ta bort sin tallrik och skölja av den. Och diska efter att man lagat mat.. (när han lagat mat) Nu ska jag gå och lägga mig en stund, har rätt så ont (hoppas det är på riktigt)

// Kim


Kommentarer
Emma

Oj, har det gått 13 dagar redan! Du har verkligen stått ut bra, jag kommer kräla ur skinnet :D (räknar med att gå över tiden jag med...)

Har det varit tal om igångsättning för dig?

2010-05-24 @ 13:37:06
URL: http://hylayoghurt.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0