Lördag 22/5 Varmt, men inte klagar vi inte;)

Jisses så varmt här är idag. Vet inte hur många grader, men tillräckligt för att jag ska dö och svettas bort. Blev en liten tur till Karlssons för att Daniel skulle köpa nya finskor och en skjorta, det är ju bröllopsdax idag. Tråkigt att jag inte kunde följa med, men jag har valt själv att stanna hemma för säkerhetensskull. Känner att jag inte riktigt är bekväm med att tränga mig i en kläning, svettas bort och känna mig stor och klumpig och skulle det sätta igång förstöra deras stora dag. Så Daniel får åka dit själv. Hoppas han får det trevligt. Och att det blir ett minne.

Stackars Nikita hon bara ligger på golvet och flåsar, och ligger på balkongen och flåsar med. Inget är bra idag, ändå har vi skugga på balkongen. Kände att jag själv höll på att dö inne så gick ut en stund och satte mig i skuggan där cicci satt. Så vi pratade lite allmänt, trevligt :)

Nu ska jag nog gå och försöka få nått att äta. Är rätt hungrig, undrar vad som har hänt med min aptit, den har blivit enorm..:O

// Kim 


Kommentarer
Mickan

Halojsan! vi var borta innan, ni kanske var på karlssons, jag ville inte störa och knacka på. Tänkte att, är du ute så är du.. Vi var bara och kollade på fölet, så jäkla söt! Synd att du inte kände för bröllop, magar är vackra! =) Hoppas vädret svalnar lite tills bebis kommer! Kram!

2010-05-22 @ 15:49:53
URL: http://livetochhemtjnsten.blogspot.com
Mickan

Hej. Jag tror att pappa skulle komma imån förmiddag och sedan på eftermiddagen ska vi iväg på kalas! Bajs också! Vad gör du på måndag om du inte ligger på britsen?

2010-05-22 @ 16:24:43
URL: http://livetochhemtjnsten.blogspot.com
Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma

Oh så spännande, har du några känningar?

2010-05-22 @ 17:26:22
URL: http://salkert.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0