Fredag 21/5 BF+10, Internet krånglar med...suck...

Snacka om man blir trött allltså, vårat internet är ju helskumt, det lever liksom ett eget liv. Men anledningen till att det inte funkade igår var att 3 hade bytt vad det nu var och inte alla enheter (miljoner) hade inte uppfattat detta och uppdaterat automatiskt. Så Daniel ringde här förut och förklarade hur jag skulle göra så det skulle funka igen, samma med nätet på min telefon. Men det krånglar precis som vanligt ialla fall, att de inte ansluter och velar sig. Hoppas de blir bättre snart.

Idag är den den 21Maj, och jag är på BF+10, och inte de minsta lilla tecken efter bebis. Igår var jag så himla nere, vet inte varför jag bara satt och grät och kände mig som världens sämsta männiksa som hade dom tankarna jag hade. Dom är privata för att dela med mig av här, men kan säga som så att det var tankar som är totalt förbjudna, även om man är deprimerad. Men att hålla mig borta från Facebook har hjälpt mig för jag känner att jag tänker inte på det så mycket att det är såpass många dagar över BF. Utan jag tar de som vilken dag som helst. Eller börjar ialla fall. Och det är inget jag ångrar att jag sa att jag inte skulle vistas på Facebook förrän bebis är här.
Nu tror säkert många att jag bara är svartjuk på alla som får sina bebisar, men där tror ni fel fel fel fel fel!! Jag är inte svartsjuk, bara så ledsen när jag som hade BF först av alla (dom jag känner) får vänta längst. Det är det som är så grymt jobbigt.. Men bara att bita ihop och va glad för deras skull, men jag står fortfarande fast vid att hålla mig borta tills allt är klart.

Men en sak som jag ser som komiskt med det hela att gå över tiden är att bebis har ärvt sin pappas intresse för övertid. För som ni kanske märkt jobbar Daniel OFTA övertid på jobbet och den delen har bebis ärvt av sin pappa.

// Kim


Kommentarer
Sara

Sådan far sådan son ;) (eller ja, dotter kanske det är? :O)

2010-05-23 @ 21:56:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0