Onsdag 19/5 @%#& Alla svärord i världen!!

Ja, idag är jag deppig! Japp ni läste rätt. Jag är jätte deppig och mår jätte dåligt.
Nu står jag inte ut länge. Varje vecka är de flera stycker i min umgängeskrets som får sin bebis.
Imorse fick Jessica sin lilla Leah. Självklart är man ju super glad för deras skull. Men nu är det bara jobbigt att höra att den och den fick barn då och då, och här står man själv och inget händer.
Så denna dagen började med tårar och lär nog sluta med det med:(

Varför finns de inte en jävel som fattar! Jag orkar inte längre. Jag har nu sagt att jag inte ska logga in på Facebook förrän bebis har kommit, för nästan varje dag står de något nytt om att någon fått sin bebis. Och varför kan då inte folk fatta att jag inte vill se, jag mår dåligt som jag gör. Varför ska ni då hacka på mig och säga "Det är la många som går över tiden". Det har väl för f-n inte bara med det att göra.. Det har och göra med att jag längtar så det gör ont, jag gråter varje j-vla kväll och inte får man något stöd någonstans. Och att gå över tiden tar mer på krafterna än att vänta 9 månader och varje dag är en kamp för att tiden går sakta som snigeln. Och jag trodde inte att det skulle vara såhär jobbigt och det tär på mig. Och inte blir de lättare för att de ringer folk till mig 2-3 gånger om dagen och frågar om det händer något. Eller om bebis har kommit. Låt mig bara va snälla..!! Ni behöver inte hacka på mig för att ja rkar må skitdåligt!

Idag är det städdag, för imorgon kommer en försäkringskille hit och ska prata om deras barnförsäkring.Så det blir att plocka undan lite, dammsuga golv och tvätta golv. Får även va duktig och ta trappan fast att de är rena mardrömmen.. Dels för att jag har en hund som ska springa efter mig trots att dammsugaren är livsfarlig, den kan ju faktiskt äta upp henne..

Nej nu vet jag inte vad jag ska skriva..

// Kim


Kommentarer
Emelie, Mamma till David

Åhh vad jobbigt! :/ Hoppas det sätter igång snart då. När tror du bebisen kommer? :)

Kram

2010-05-19 @ 15:28:52
URL: http://davidminprins.blogg.se/
Mickan

Jag gick som sagt över 10 dagar, det gick det med, håll ut Kim! Folk ringde och frågade och ja det var jobbigt! När Vincent väl kom gick ju allt bra, men ringa vänner det första jag gjorde, NO WAY! Vi får hålla oss till tåls!

2010-05-19 @ 16:26:00
URL: http://livetochhemtjnsten.blogspot.com
Emelie, Mamma till David

Förstår det :/ Har du försökt få igång förlossningen? Det finns några tips man kan göra hemma för att få igång det :)

Kram

2010-05-20 @ 10:29:50
URL: http://davidminprins.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0