Tisdag 18/5 En vecka har gått sen BF..

Inget nytt...
Och jag orkar inte bry mig så mycket längre. Bebis kommer när den kommer. Men är fortfarande livrädd för igångsättning. Vill verkligen inte bli de så hoppas på bästa att bråkstaken kommer ut snart.

Idag händer ingenting, ska väl försöka tvätta lite mer av alla Daniels arbetskläder. Så de är gjort. Sen ska jag försöka dammsuga sovrummet. Nu drar hunden in massa grus och sand.
Men egetligen är det ingen ide att jag flyger runt och är igång för det händer inget förrän man har avslappnad och lugn. Eller så, det har jag fått höra av rätt många och även läst.

Idag är det en vecka sen BF och imorgon går jag in i vecka 42(41+0) men kommer inte göra någon graviditetesöversikt för det finns egentligen inte att skriva om eller så.
Fick en känsla där jag låg i natt och stirrade upp i taket och bara önskade. Då fick jag äntligen kläm på mitt eget gissa datum när bebis kommer, men inte kön. Det är olika varje dag:P
Men ialla fall, min egen gissning är ialla fall 20Maj. Håller nu tummarna..

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0