Söndag 16/5 idag vill jag INTE föda!!

Fan vad jag hatar Söndagar. Dom är så deppiga, och idag är de något alldeles extra eller nått i den stilen. Är inte alls på humör för något och defenitivt inte föda. Idag är ingen bra dag att föda. Men väljer bebis att komma idag kan jag inte hindra den. Men känner bara att idag VILL jag inte föda. Så idag kan den väl stanna där inne.

Så bara för att jag känner så kommer de säkert sätta igång eller så lyssnar den på mig för en gångskull..:)
Men bara för att de är som det är och ja tycker som jag gör just nu är min mage stenhård och de gör ont.. Känns som kramper. Och de gör ont, så får ta mig några pauser i skrivande stund.

Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva. Har ingen fantasi idag. Men kanske skriver ett inlägg senare :) Kanske ska ta och lära mig att mobilblogga.. Det är kanske bra och lära sig:)

// Kim


Kommentarer
Emma

Håll ut bara! När han sedan håller ert barn första gången börjar han leva in i sin papparoll. Då börjar utvecklingen till förälder, och det måste få ta tid :)

2010-05-16 @ 15:59:02
URL: http://hylayoghurt.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0