Onsdag 12/5 Nu har lite sammandragningar kommit tillbax:D

Okej, nu har mina sammandragnignar börjat komma tillbaka. På ett sätt känns de skönt för då blir ja inte så nojjig över att de inte är något som händer med kroppen. Igår kväll hade jag sån jobbig mensvärk, inte ens 2 panodil hjälpte. Och imorse kände jag hur det hade spridit sig till ryggen och benen. I benen kändes det som växvärk som kom och gick. Daniel va så söt innan han gick upp, så han böjde sig över mig och pussa på magen och frågade om det var dax att komma så pappa slappköra grus i Halmstad. Så sööt:) Frågade om han fick något svar, men de fick han tydligen inte. Så han är nu i Halmstad och kör schakt. (Han vill nog vara hemma, de fick jag luskat ut igår.)

Gick ialla fall upp med Daniel i morse och följa med han ut till bilen, kissade Nikita samtidigt. Va lika bra kände jag. För de var bara jobbigt och obehgaligt att ligga kvar i sängen. Så när jag kom in tänkte jag att jag skulle testa en dusch och det var jätte skönt och den där obehagliga smrätan i benen och ryggen försvann för studen i vanlig ordning, men kom tillbaka sen. Så då gick jag in och lade mig i sängen och försöka vila en stund till. Klockan var ju bara 7.
Fick sovit en timme så ringde Daniel och fråga om jag kunde kolla på pappret han glömde hemma om numret till en gubbe som han skulle jobba för idag. Och därefter somna jag om, klockan 9 ringde mamma och fråga om de hänt något än. Sen gav jag upp och gick upp för att ta mig något att äta, vilket tog längre tid att få i sig än vad jag väntat mig. Det är inte lätt att äta och ha sammadragnignar samtidigt vill jag lova. Det tar liksom emot när man ska äta.

Så nu sitter jag nerbäddad i min säng och bara njuter. Vet att jag är lat, men det är tillåtet;-D.. Ska väl ta och försöka tvätta lite, så de kläder som min söta karl bar in från bilen kommer undan från hallen. de är även 2 kavajer där i den högen som han säkert gärna vill ha rena. (För ska han få dom rena och strykta till den 22/5 så lär de ta en evighet, I know that MAN!!)

// Kim


Kommentarer
Emma

Hoppas hoppas att er lill* vill titta ut snart! :)

Ha en bra dag och gör precis det du känner för för tillfället! :)

2010-05-12 @ 13:17:02
URL: http://hylayoghurt.blogspot.com/
Natalie

Lat SKA man vara när man är gravid, det är våran plikt ;-) Hoppas att liten snart vill kika ut!

2010-05-12 @ 14:54:57
URL: http://rackartussenochjag.blogg.se/
Emelie, Mamma till David

Hur går det? Hoppas det är bebis på gång :D

Kram

2010-05-12 @ 15:14:46
URL: http://davidminprins.blogg.se/
Emelie, Mamma till David

Förstår dig! Men det är väldigt vanligt att första föderskor går över några dagar. Hoppas det sätter igång snart :D Spännande! Vad tror ni att det blir?

Kram

2010-05-12 @ 18:25:00
URL: http://davidminprins.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0