Underbar dag, inga värkar och jag har tilloch med kört bil:D

Passar på sähär i pausen i Wallander att skriva ett litet inlägg.
Dagen idag har vart bra på alla sätt. Inga känningar har jag haft, har försvunnit poff sådär. Men det är väl som Sara sa, det är väl lugnet innan stormen. Har till och med kört bil. Det var inte igår vill jag lova. Men eftersom jag inte hade några förvärkar eller sånt, så sa jag att jag kunde köra när vi skulle till Daniels föräldrar.
Men dom var inte hemma när vi kom dit, så vi åkte hem igen. Lite tråkigt dock, men vi ska till hans farmor på Torsdag och fira henne, hon fyller år på Onsdag den 12, men hon skulle ha kalas på Torsdag. Då kan vi hämta vaggan samtidigt, om vi inte redan är i behöv av den. Allt kan hända och jag är inte beredd för 5 öre. :) jodå, lite är jag allt beredd på att det kan hända närsom helst. jag lovade ju hans farmor en liten bebis i födelsedagspresent, sa dock att jag skulle göra mitt bästa. Men om den vill komma ut till hennes födelsedag ja det återstår att se. :)

Men nu ska jag fortsätta kolla på Wallander, den har säkert redan börjat men kan den utantill så jag lider inte direkt. Men att få bara ligga i Daniels famn och vara är inte fel det heller.
Ska gå och lägga mig där innan hunden intar den platsen. :)

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0