Torsdag 6/5 varför ska jag alltid vara så orolig

Internet har ett eget liv. blir tokig, det ansluter och slutar ansluta lika fort igen.
Idag är Daniel i Åhus, så idag får bebis hålla sig inne, och inte få några dumma ideèr. Han är så nervös att han inte ska hinna vara med. Men är man dum och tar en körning ner till skåne när det tar ett par timmar att komma upp till halland igen, eller ialla fall så han är i närheten, så får man skylla sig själv lite grann om det skulle vara på det viset.

Hela dagen igår satt jag och avverkade förvärkar, och det fortsätter nu fick en precis, hoppas bara att om det skulle bli värre och visa sig att det är på riktigt, så hoppas jag Daniel hunnit så långt att någon bara kan byta av. Jag kommer få lite smått panik om det skulle starta för att Daniel inte är hemma, eller såpass nära att han bara kan byta av med någon. Jag är jätte rädd när han är långt borta. Lite ledsen blir jag för att han tar sånna körningar när han vet hur det ligger till. Men inte för att vara elak mot Daniel som ska bort på lördag, men de är den 8 Maj och hade vart roligt om bebis kom då. Min mormor fyllde år den 8Maj och mamma hoppas och har sagt till bebis att då SKA den komma ut. Den har till 23.59 på sig. 

Skulle kolla mobilen imorse när jag vakna, och skulle skicka ett meddelande. Men då har min telefon fått ett dunder damp och hade säkert 1000 "skadade" sms :O Och gick inte att radera och alla mina program. alltså det finns stegräknare m.m och det var borta och mina spel var borta. Så min telefon har raderat sånt. Så fick återställa min telefon, vilket jag gjort många gånger förut, och denna gången försvann alla mina sms. Och hade sms där som jag inte FICK radera. Så irriterande.

Nu ska jag ta nått att äta:) 

// Kim 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0