Torsdag 13/5 En dag närmre, eller är de bara tal om timmar??

Igår kväll var vi hos Sebbe och Karin och åt Pizza. Så nu fick jag äntligen min Pizza som jag planerade att ladda inför förlossningen med. Jag är inte den som i vanliga fall äter en hel pizza, men igår åt jag nästan upp hela själv. Ändå hade jag gått och små ätit hela dagen och bara 10 minuter innan vi åkte så klämde jag i mig 3 mackor, vart kommer denna hunger ifrån? Aldrig haft den här aptiten..

Förra året var vi ju hos Karin och Sebbe och grillade bara 2 dagar innan Saga föddes, och samma kväll som vi satt där och åt gott och prata, kolla lite tv lite allmänt trevligt och socialt sådär så satte ju Karins värkar igång. Så vi sa det vi kanske kunde göra ett byte. Men de kom ett par värkar sen va de inget mer med de. Så lite besviken blev man ju men stackars Daniels lår fick sig en rejäl klämomgång där..

Och i vanlig ordning när den stackarn är hemma och ledig och får sova ut, så ska Nikita väcka honom ett antal gånger innan klockan 9, och klockan var 6 första gången. Då vaknade även jag och kände att de gjorde lite ont i magen så jag tog med mig mina täcken, kuddar och datan och la mig på soffan, och nu ligger jag här och kikar lite på "Alla vi barn i Bullerbyn".
Mår inte 100 idag heller, vet inte vad det är men mår inte alls så speciellt bra.

Hoppas ni inte tog min rubrik på förra inlägget för seriöst, va mycket ironi bakom den. Men den där "summan för hyra i 9 månader" den betalar sig när jag väl får höra bebis skrika för första gången. Ska försöka vila här en stund, de blir kalas idag hos Daniels farmor. Så måste få lite energi så jag inte sitter där och nästan slocknar. Finns nog inget värre än att gå bort och veta att man är så trött att man nästan somnar. Men hans familj är underbar, så dom förstår nog:) Men får ju nått att göra idag, så denna dagen är avverkad den med.
One Day Closer The Baby♥


Kommentarer
Emelie, Mamma till David

Vad skönt att det ändå går snabbt! :D Slipper du sitta och längta ihjäl dig ;) Händer i helgen då? Förutom att hoppas på att bebis dyker upp? Eller det kanske den gör :D

Kram

2010-05-13 @ 21:40:28
URL: http://davidminprins.blogg.se/
Mickan

Hej! Ingen update på länge?? Whhy? Fasen om vi inte skulle iväg idag kunde vi kommit förbi, antar att bebis har kommit på måndag och i helgen har ni väl fullt upp... Men om jr inte kommit då så kommer jag och Vincent gärna förbi! Åh vad spännande! Kram!

2010-05-14 @ 08:59:20
URL: http://livetochhemtjnsten.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0