Söndag 9/5 En bra början på dagen och mormor har vart borta i 6 år:'(

Denna söndagen njuter jag av. Inga känningr har jag idag. "Peppa peppa ta i trä".
Natten har vart den bästa på länge, inte ens hunden har stört min sömn, vaknade av mig själv vid 8 och kände mig utvilad, men tro det eller ej, nu är jag trött igen.

Daniel var hemma tidigt igår, 10 eller halv 11 tror jag klockan var. Han hade haft kul ialla fall, det fick vi allt höra. Vi skulle kollat på Avatar igår kväll, men Daniel gick in och lade sig i sängen och stenslockna. Och jag och Björn slockande i soffan. Vaknade halv 12 och gick in och lade mig i sängen. Somnade med en gång där brevid Daniel. 

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på, men nått skoj hade inte vart fel. Bara vi två eller så. Det finns inte mycket tid kvar för det. Men det verkar som att Daniel inte är så pigg på någonting. han drack en öl till maten igår, och ändå har han ont i huvudet säger han. Snacka om att va lätt påvärkad;) Nej, men så är det när man vart nykter och umgåts med folk som druckit, man får alltid en släng bakfylla, det får jag jämt, men då när jag själv drack så blev jag aldrig bakfull. Aldrig, har vart det en ända gång och det var efter en kräftskiva, måste vart dillen;). Men annars har jag aldrig vart bakfull. Men nu när jag är gravid och inte dricker så får jag en släng av Daniels bakfylla när han druckit. Det är orättvist;)

Idag är det 6årsen min mormor gick bort. Och igår skulle hon fyllt 61år. Saknar henne utav bara tusen. Igår och idag kommer alla mina tankar vara hos henne, och jag hoppas att vi är många som tänker på henne. Hon är fruktansvärt saknad!♥

                                          
                                          (bilden är tagen på 90-talet skulle jag tro)

                                                 Min vällingburk, är väldigt nöjd

                              

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0