Promenad - Trotsade smärtan och tog med mig Nikita!

Nu har jag trotsat mig själv och gjorde som Jannike sa. Trotsade smärtan och tog mig en promenad. Den blev en hel timme lång. Tog med mig hunden för lite extra pushning som förövrigt var jätte duktig idag, hon drog ingeting, det börjar arta sig. Men just nu känns de mest i kroppen att jag gått. Men inget annat, kanske kommer senare?? Hoppas hoppas!!

Sen var de ju ett plus att vädret är som det är, helt underbart. Ritkigt skönt med andra ord. Kan det hålla sig såhär tro? Lite får vi tro på det ialla fall. Nu funderar jag på om jag ska va duktig och baka. Men vet inte vad bara.
Ska ställa mig och diska, kan ju fundera på det under tiden kanske??
Får se vad för smaskens ja kommer på:)



Kommentarer
Jessica

sv: hoppas du slipper vänta länge till =)

2010-05-14 @ 16:35:38
URL: http://mamijessica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0