Onsdag 5/5 Nu närmar det sig Vecka 40 idag och 6 dagar kvar till BF!!

Jag blir knäpp på dessa djur. Aldrig slutar dom bråka, leka eller liknande. Och dom ska va uppe i knät på mig och röja runt. Ja, dom får passa på för idag åker mamma hem och Nikita har inte längre någon lekkramat att leka med hela dagarna. Just nu ligger Fanny och sover. Ska gå ut så hon får hälsa på kossorna sen när hon vaknat. Vi var inne i ladugården igår och kolla, det var ju jätte spännande. Hon klappade till och med de små kalvarna där inne som är mest sociala. Hon vill inte skiljas från dom utan skulle gå in igen när vi väl kommit ut. Så roliga var dom. Har kort på när hon pratar med kalvarna som står ute, men hittar inte mobilsladden så dom kommer upp när jag hittat den.

Nu börjar folk bli otåliga märker jag, dom vill att bebis ska titta ut nu, vilket jag med vill. Skulle kännas underbart att äntligen få träffa den lill*. Och eftersom jag går in i vecka 40 idag så kommer mer och mer kommentarer om att jag ska ha en bra förlossning och ett lycka till. Alltid skönt att veta att man har folk som tänker på oss väntans tiden;). Det börjar kännas lite verkligare, men inte till 100%. Det kommer väl samma dag som det är dax att får möta smärtan och se vad min kropp kan åstakomma.

Vill även säga ett jätte stort grattis till Belinda som blev mamma i förrgår till en liten Melker. Han kom 18 dagar för tidigt och var 50cm lång och vägde 3500g. En riktigt liten knodd:)

Nu får många sin bebis i famnen. Lite avis, men självklart glad för deras skull.

// Kim


Kommentarer
Jessica 20 & Gravid v 38

Vad spännande!! Har du känt något som förvärkar eller något annat?

Kram

2010-05-05 @ 13:56:48
URL: http://wahlqvist.blogg.se/
Mickan

Sicken go mage du har =)Kollar in "hela" tiden ifall att det hänt något nytt =) Du å Katrin är de mest besökande för mej just nu! Lycka till nu Kram!

2010-05-05 @ 14:54:15
URL: http://livetochhemtjnsten.blogspot.com
Jessica 20 & Gravid v 38

Okeej, spännande då kanske de händer något snart :)

jaa jag kan förståa tt kroppen blir trött på allt för jobb och tröttare lär den bli då det sätter igång ordentligt.. Men jag håller tummarna för att det går bra och att h'n kommer snart :)

Kram

2010-05-05 @ 15:08:06
URL: http://wahlqvist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0