Minns ni....

Kommer ni ihåg att jag skrev om att vårat babyskydd inte passade i bilen?
Det löste vi för ett par veckorsen. Vi diskuterade vad vi skulle göra och det blev att köpa ett babyskydd som passade. Så det nya står här och väntar otåligt på at bli använt. Det blev en Akta Graco med bas. Smidigast så tyckte vi då bilbältet var så kort i bilen, lite synd är det ju att det vi köpte innan inte passade. För det var ju inget fel på det och det var ju väl omhändetaget och jätte fint. Så var det bara bältet som ställde till det.

                        

Nej nu ska jag ta och klä mig lite anständigt och gå ut med Nikita och leka lite med henne. Så ska jag se om min bil står hemma idag så jag kan tvätta den invändigt och dammsuga den.. :)

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0