Min eftermiddag!!

Bilder som jag lovat..

Magbilder Vecka 41(40+5)

   



Bilder blandat

   
Bilder från när mamma och Fanny var här, kalvarna var mycket intressanta...


Mina skor jag köpta idag. Mycket bra att ha när sommaren är på väg om det blir både den ena och den andra promenaden med barnvagn..:) Vita dock, men äh de struntar vi i..


Sådär ja nu var bilderna uppe, och jag hitta min sladd. Har vart ute ca 2½ timme och bara gått runt på gården lekt med Nikita, vi kastade boll och det var tydligen skit kul. Sen kollade jag på när Daniel klippte gräset och efter de skulle han flytta på sin gammla traktor och då fick jag hjälpa honom med att sätta linan som satt fast på trakotn och sätta den på 4-hjulingen, för den går inte starta och köra med så..
Men de va ju ingen luft i däcken på hans gamla volvo BM(??? om de nu va en sån) Så han fick pumpa däcken och sen gick de att flytta den. :) Därefter gick jag in i ladugården och kika när dom skulle in med kossorna för mjölkning. Där inne stanna jag inte så länge sen stod jag mest och pillade på alla delar på traktorn och frågade så Daniel tyckte de var jobbigt, men vet man inte så ska man ju fråga, annars får man inte reda på nått. Då gick Cicci förbi med sin ena shettis och hennes föl. Det var det minsta lilla liv jag sett på länge. Men sååå söt. Herregud mitt hjärta smälte.. Och jag har ju inte bara suttit ner, inte alls kan jag säga. Så jag fick nog av trycket och ilningarna så nu sitter jag här i min säng och delar med mig av min eftermiddag med er. Hoppas ni inte tycker jag har haft en allt för tråkig eftermiddag, för det tycker då inte jag. Tiden gick och nu ska vi väl äta om någon timme och sen krypa ner i sängen för att kika TV och sen sova. Så jag är mycket nöjd.

// Kim


Kommentarer
Sabine & Alice

Hoppas bebis är på G nu snart då=)

2010-05-18 @ 09:19:48
URL: http://nissesmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0