Måndag 3/5 Inget sova här inte & Bm, apoteket, Hajen och AD-center..

Varför ska jag inte få sova när Daniel är hemma?? Nikita är uppe och klättrar på honom, slickar honom i ansiktet och gnyr för att hon hör basse på utsida. Ja, min dag börjarde redan klockan sex av att Daniel inte får sova för Nikita. Kände ändå att jag var tvungen att gå upp och gå på toa och dricka något, jag gick och la mig efter det och lyckades få sova till 20 över 7. Då va hon igång igen. Då gav jag upp!!

Så nu sitter jag här, småirriterad och har fått stänga in stackars Daniel som vill sova lite längre idag på hans lediga dag. Ska snart gå in och tvätta golvet i sovrummet, ser ut som om någon slaktat ett djur där inne. Och fattar inte hur hon lyckas men ja upp på väggarna är det till och med blod. Blodstänk, så hon har inte dragit rumpan mot väggen. Jaja, tur är väl att hundar löper så pass sällan annars hade jag steliriserat henne för länge sen. Jag hatar denna period. Ska föröska få i mig lite frukost med, för jag tror inte Daniel kommer gå upp förran ca 20 min innan vi ska åka sen så det är lika bra jag får något i magen med en gång.
Min mage kurrar något fasligt, det har den inte gjort på heela graviditeten, det är först nu som jag kan äta någorlunda bra och känner den där jätte hungriga känslan när magen kurrar igen. :) Underbart, påväg att få min kropp och dess funktioner tillbaka..

Idag bär det av mot BM, ska prata med henne om min värk, och att det är jobbigt att hantera, då jag måste göra vissa saker. Får se vad hon säger. Ja, kanske är sista gången innan BF som jag träffar henne. Har vi tur i oturen så träffar vi henne den 17Maj igen. Då är det ett till besök om inte våran bebis behagat komma ut.
Men jag träffar ju henne på återträffen i Juli (ca) då det är en sån efterkoll ni vet.
Efter BM så ska jag till apoteket och köpa det sista, sen ska vi storhandla på Hajen och efter det måste vi bort till AD-center och köpa något till bilen, minns ej vad det var. Så jag kommer klaga ihjäl stackars Daniel om att det gör ont.. Haha, tycker synd om honom;)

Nej nu ska jag se till att få något i min lilla (bokstavligt talat, magsäcken är ju inte så stor :P) mage.
Updaterar er sen om hur det gick hos BM..

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0