Måndag 31/5 Vet, dålig uppdatering

Jag vet att jag blivit jättekass på att uppdatera, men jag hoppas ni förstår att jag skriver när jag kan. Mina dagar är fulla med matande och ge uppmärksamhet. Och skulle kunna skriva en rad eller 2 när Roxanna sover men passar oftast på att vila själv eller hålla på med lite annat som måste göras.

Igår fick jag fira Morsdag förförsta gången och de kändes underbart. Dagen började med att jag låg och matade Roxanna och så såg jag i ögonvrån att Daniel kommer i med en bricka i sovrummet. Fick frukost på sängen och de gjorde mig super glad. Sen vid 12 tiden kom mamma, marie, matte, fanny och mikael på besök.
Bara en stund efter det kom pillan, tindra och micael och Roxanna fick en super söt dress av Pillan och co. samt lite strumpor.

När dom hade åkt blev det att mata Roxanna och åka till Fridèn för Daniel skulle hjälpa honom med en sak, och självklart ville han visa upp sin skatt:). Därefter åkte vi till Daniels mamma och pappa för att äta morsdagmiddag.
Och Bodil, Roxannas faster hade köpt jätte fina kläningar och en body med barbapappa på. Och Bodil var så uppslukad av Roxanna och satt med henne så fort hon fick chansen.

Jag känner mig bortskämd och lyckligt lottad som har ett sånt snällt barn. Men Daniel säger att jag är värd det för att jag hade de så jobbigt under graviditeten.

Bilder på kläderna kommer sen, sitter och matar Roxanna just nu:)

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0