Man orkar inte alltid vara uppåt..

Ni får ursäkta mig nu, men detta kommer säkert bli ett gnäll-inlägg. Mår inte alls bra idag, magen gör ont och inte kna man ta på den heller för att den är så öm efter så lång tid med sammandragningar och förvärkar. Och jag mår illa och mår allmänt piss rent ut sagt.

Men ialla fall, ska försöka och vara munter istället, men det är verkligen inte lätt när man vill lägga sig i sängen, dra täcket över huvudet och bara önska att tiden kan gå och allt kan starta på riktigt så man slipper gå och pinas för ingen nytta. Nytta kanske de gör, de lär vi se när dom väl kollar mig på sjukhuset.
Men, när vi var klara hos barnmorskan så tog vi en sväng inne på ÖB och kollade om vi hittade något bra. Fick ett par skor med mig hem. Kommer bild tillsammans med magbilder sen, eftersom min digitalkamera ligger i bilen så får de bli min usla telefonkamera, och då måste ja leta upp sladden. Men tror jag vet vart det finns en.

Någon som vill skriva en vräkningsorder till bebis? Har hotat med vräkning men de hjäler inte att jag säger de. Men min barnmorska sa att de är bara att försöka hitta på saker så tiden går och hon vet hur jobbigt det kan vara att gå och vänta och hoppas så fort man får ont. Hon frågade om jag hade tappat orken, och det har jag med, orken på allt. Nu är det värre än det någonsin varit.  Orken på att gå och bära en tung mage, orken att vara pigg och glad, orken på att städa och fixa och ha det fint här hemma. Men tro det eller ej, men de ser fortfarande bra ut här, bara köket som får sen en städ omgång lite då och då. Det är ju det rummet och sovrummet som blir mest använda.

Men vet ni nu ska jag gå ut en sväng och vara social.. :)

Bilder kommer sen.. Promise!!

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0