Lördag 15/5 Inget är som de ska...

Orkar inte skriva något inlägg nu faktiskt, men tänkte mest bara för er som undrar om de hänt något. Men nej, har haft värkar sen i förmiddags som kommit och gått som vanligt. Men nu när vi satt i bilen blev de något värre. Men Daniel tror inte på mig. Så han lär skylla sig själv. Han vill ju bort till festen i Stuv. Men väljer att vara hemma för att han inte kan dricka. Blir så less. Jag har sagt att han får gå dit, men att hålla sig nykter är nog de bästa. Då tycker han bara jag är orättvis och är sur och grinig och allmänt tyken mot mig.
Vill inte visa att jag blir så ledsen så jag torkar tårarna fort innan de syns.

Skriver kanske ett längre inlägg senare om jag orkar. Just nu har jag så ont att jag mår illa..

// Kim


Kommentarer
Emma

Kram!

Hade ju varit perfekt om bebben valt att titta ut ikväll då, så hade han förstått varför det är så viktigt att hålla sig nykter nu sista tiden ;)

Fast jag tror att han egentligen förstår, ibland blir tanken på att man ska bli förälder bara så overklig och då händer det att man tänker lite "fel". Men det är klart att du blir ledsen... Hoppas morgondagen blir bättre!

2010-05-15 @ 22:11:18
URL: http://hylayoghurt.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0