Ja då provar vi detta. Mitt första blogg...

Ja då provar vi detta. Mitt första blogginlägg via mobilen. Då va de barnmorskan som stod högst upp på listan idag. Och som vanligt så såg allt bra ut. Bara sockervärdet som va lite lågt, men de va för att jag inte hade ätit frukost. Mådde så illa imorse så de gick inte att få i sig. Om jag inte minns fel låg de på 3,5. Och bebis hjärtslag låg på 130-140 slag i minuten. Och bebis var och är väldigt lugn så de var inte konstigt att de låg så lågt. De har ju alltid legat över 140. Sf-måttet hade växt med 1cm så nu var de på 38. Och så fick jag en tid för läkarbesök nästa vecka som jag hoppas att jag inte behöver gå på. Fick även tid för efterkontrollen. För den ska vara i falkenberg då jag sa att jag hellre har min egen barnmorska än någon jag inte känner och sen skulle jag ändå till falkenberg runt mitt återbesök och hälsa på körskolan, har ju lovat dom de. Men nu orkar jag inte knappa på mobilen mer så skriver kanske ett "riktigt" inlägg sen när Daniel behagar att låta mig låna hans fru. (Datorn) // Kim



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0