Imorgon börjar de jobbiga..

Imorgon börjar det som jag inte vill ska hända. Tänk om man bara kunde stänga av den funktionen på vissa människor. Som man vet kan vara en aning jobbiga. Alla som tjatar om att bebisen kommit eftersom dom är så nyfikna om jag går över BF. Har gjort klart för ganska många att jag talar om när bebis kommit. De närmaste kommer få ett mess av mig eller Daniel.
Kommer faktiskt fråga Daniel om inte han kan ta min telefon och gå ut eller så, för att skicka ett MMS till några som jag redan bestämt nu som ska få en bild på de lilla underverket kan få det. Det är några få utvalda som ska få en liten bild, men det är vissa guldsjälar där ute som jag tycker ska få se bebis.

Alltså, det är itne alla som jag känner är jobbiga med sitt tjatande om bebis kommit. Vissa förstår jag om dom frågar, som jag inte kanske pratar med så ofta eller som bor lååångt härifrån.
Men de finns vissa som pratar med mig dagen som frågar varje dag och det känns lite jobbigt.
Men jag kan inte stänga av mobilen eller skita i att logga in på MSN eller Facebook för då börjar ju folk undra och då blir de väl bara värre skulle jag tro. Leva som vanligt är det bästa, och försöka hitta på något att göra för att få tiden att gå, hoppas bara att denna lill* krabat bestämmer sig för att inte bli så långvarig därinne, för nu är jag mer än nyfiken på vem som kickat mig i ialla fall 4 månader och och fått mig att vara vaken på nätterna, ska bli ett större nöje att vara vaken när jag vet vem som håller mig vaken;)

// Kim 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0