Idag blir det ett sånt här tråkigt smsi...

Idag blir det ett sånt här tråkigt smsinlägg. Men det är nått vajsing med 3:s nät så internet funkar inte. Inte heller min 3 telefon. Tråkigt Men så är de. Ialla fall idag var det meningen att en försäkringskille skulle komma hit och prata om deras barnförsäkring från trygg hansa. Men han avbokade de för de andra mötet han hade var inställt och de blev för lång väg för honom att åka för ett möte. Så han ska ringa nästa vecka och se status då. För bebis har ju inte kommit heller så. Tror det är den försäkringen vi ska ha med då det är den ända barnförsäkringen som täcker dolda sjukdomar i släkten som mamma sa. Sjukdomar och sjukdomar, det är mer men som ADHD, autism m.m det har vi i släkten så det är bra att denna försäkringen täcker de. Igår kväll fick jag med mig Daniel på en promenad. Men eftersom jag inte går lika fort längre så tog hela promenaden ca 1 timme. Det var skönt ute igår kväll med så de va inte fel att få ut och gå. De gjorde nytta ialla fall. Fick sånt tryck neråt att de gjorde ont att röra sig. Fick även något smärtsammare värkar som va med 5-7 min mellanrum. Daniel frågade om han skulle börja klocka. Klockade bara ett par gånger för då såg vi om de va oregelbundna eller inte. Och de var de. Stackars Daniel trodde han skulle slippa åka till jobbet idag men icke. Igår sa han till bebis att kommer du inte snart så får du en utskällning. Kan inte låta bli att skratta av han och hans kommentarer. Nu orkar jag inte knappa mer:) får se när internet behagar att fungera igen. // Kim



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0