Byta efternamn..??

Sitter här och funderar som det kan bli mycket av när man är ensam. Men ialla fall, idag är det inget allvarligt utan mer min framtid. Jag har nu insett att efter att Daniel var på svensex så vill inte han gifta sig. (dum han är, man får igen vad man själv utsatt andra för) Och jag vill ha samma efternamn som han och vårat/våra barn kommer ha.

Har även sagt till han att man behöver inte berätta att man ska gifta sig, typ slå ihop det med dop exempelvis, eller så. Men han är fortfarande väldigt anti efter svensexan. Han vill inte bli utsatt på samma sätt som stacakars Anders Fridèn! Jag förtår honom, för jag vill inte bli utsatt för möhippa heller haha usch nej!
Det är nog en jobbig sits att vara brud i det läget. Så jag förstår honom faktiskt. Men då har jag funderat på om jag ska byta efternamn. Men får prata igenom detta med Daniel skulle jag tro, men det hade vart skönare på något sätt att ha samma efternamn som han och vårat/våra barn. 

Får ta mig en riktig fuderare och en pratstund med Daniel om detta.. :)

// Kim



Kommentarer
Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma

Oj oj, men de går inte över med värktabletter eller varmdusch? Ja då är det nog värkar, hihi då borde de vara dags snart.

2010-05-22 @ 17:42:28
URL: http://salkert.se
Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma

Okej, så inga intensiva värkar än? Det kommer det kommer. :D

2010-05-23 @ 09:41:03
URL: http://salkert.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0