Bättre humör nu...

Nu är jag på något bättre humör.

Imorgon är det barnmorskan som gäller, längtar nästan lite. Ska bli intressant och se vad som sägs. Nästan lite så man önskar att de ska tittas och kännas om tappen är mogen och lite sånt. Hoppas bara att allt kommer se bra ut vilket som än händer, hjärtslag, SF-mått och allt de där andra.
Kanske sista gånge man är hos BM, men så sa jag sist med. Så jag tror jag ska låta bli att säga så.

Men hoppas det gör jag hela tiden att vi snart ska få möta våran bebis. Håller tummar och tår för allt jag är värd. Vi längtar ju som tokar, men bebis tycker visst om när de är trångt och eländigt, så då kan jag inte hindra den från att stanna där inne, men för läng får den faktiskt inte stanna.

Nu ska jag faktiskt ta och krypa ner i sängen och kolla på Wallander - Jokern.

// Kim  



Kommentarer
Mickan

Kim, magbilder NU :)

2010-05-17 @ 08:51:19
URL: http://livetochhemtjnsten.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0