Alone!! Mamma och Fanny har åkt hem

Nu har min mamma åkt hem. Mycket trist, nu hr jag inget sällskap längre och mina dagar kommer gå segare än kola! Och kommer vara så nojjig för att jag är själv och speciellt när jag vet vart Daniel håller hus och det är inte nära hem:/ Usch..

Ska snart gå in till sängen är ganska så trött, väntar bara på toan. Daniel duschar, visst kan jag gå på toa när han är där, men då får jag även lite tid att diska lite av de som står i diskhon, dock bara 3 muggar men ändå. Ska göra goda försök att diska direkt efter varje måltid eller när jag lagat mat, det känns nästan fräshast då.
Det är så tyst och stilla här nu när mamma och Fanny har åkt hem. Nästan lite läskigt. Tycker itne ritkigt om att vara ensam såhär nära förlossningen. Det känns läskigt.

Ska ta och hasa mig ner för trappan och släppa ut odjuret vårt. Ska ta in mattorna som hänger på utsidan då med. Kanske är bra att göra. Internet har dampat hela dagen så det kommer säkert göra det imon med. Men ska försöka göra uppdateringar ialla fall. Får försöka så gott jag kan mellan uppkopplingarna;) Vet inte varför det gör så men det är väl nått i luften. Men nu ska jag gå ut med odjur sen ska jag slås med kudden:)

Godnatt gott folk och ha en fortsatt bra kväll:)

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0