Visning bokad..

Då var visningen på BB och Förlossningen bokad. Nästa Onsdag klockan 14.00 ska vi va på BB där rundvandringen börjar och avlsutas på Förlossningen.
Eftersom det är en "extra" visning som dom har så börjar dom på BB.

I vanliga fall så är visningarna på Tisdagar som börjar på Förlossningen och avslutas på BB. Men den gruppen om en vecka var full och vi har föräldrar grupp varje Tisdag i April så det krockade lite där och jag förklarade som det var och hon tittade om dem hade några extra visningar på gång och det var en imorgon, men den ville jag inte ta då Daniel inte kan säga att han måste ta ledigt hux flux sådär. Så det blev nästan Onsdag. Eftersom Daniel jobbar helgen med mjölkningen så är han ju ledig Måndag, Tisdag nästa vecka, men så frågade jag om inte han kunde byta någon av det dagarna till Onsdag så vi kunde gå på detta. Och det var ju klart att han gjorde.

Spännande samtidigt nervöst för vad vi kommer få se och höra eller uppleva rättare sagt. Nu känns det mer verkligt att det snart är dax. Och en sak som jag la märke till igår defå gånger jag gick förbi spegeln, såg jag att nått var annorlunda med magen, den har ju sjunkt lite. Trodde bara jag inbillade mig så jag tog ett kort och skicka till Linn och frågade om den hade sjunkt, hon sa desamma som jag trodde mig se. Den har sjunkt lite.



Det är ju inte mycket den sjunkt men de syns ändå lite skillnad. Nu ska jag gå och ta ut den maskin tvätt jag har inne och lägga in nästa, tvättar bebiskläderna.. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0