En gris som haft min bil innan:O

Ja då har jag inte fått gjort mycket idag. Har legat på soffan och halvslumrat. Har vart så äckligt trött. Precis som man var i början av graviditeten. Men har ialla fall kommit ut och tittat lite innuti min bil moch sånt. Måste bara påpeka att det måste vart en riktig gris som haft den innan. Inte Björn så klart, utan han killen som Björn köpte bilen av. Säterna bak är skitiga, och fram på golvet på passargerar sidan låg de en nästan sönder trampad snusdosa, LÖSSNUS.. Yammie..:( Och massa gammla ciggpacket. Massa grus och PÄRLSOCKER!! Men för det priset som vi fick ge så kan jag dammsuga och städa i bilen själv. Då blir de som jag själv vill. Sen måste jag tvätta bilen med. Den va skitig precis som det såg ut som. Och jag bad Daniel köpa med sig en doftgran med sig hem. För det är tydligen rökt i bilen. Inte jätte skoj, men så länge ingen annan jag kör eller jag gör de själv så kommer nog den lukten försvinna. Och jag röker ju inte så:) Inte Daniel heller.

Så jag ska försöka göra det när det är lite varmare ute eller så får jag stå ut med att frysa lite om händerna;)
Imorgon ska jag åka och hämta mitt körkort som har kommit. Och jag ska hämta det i Håsten. Och jag som är "ny" i denna staden vet inte riktigt vart det ligger så jag har tvingat stackars Daniel att följa med.

Nej nu ska jag ut och testa babyskyddet i bilen, så bältet är långt nog.

// Kim



Kommentarer
jannike

Jag är livrädd för smärta:S Men föda barn är en baggis tycker jag. Jag är lite knäpp:P Man får ju faktiskt ut något av att föda barn men av en hemsk spiral får man ju inte ut något,(förutom ett bra skydd). Bokar nog tid för de imon:) Hoppas skyddet passar!

2010-03-07 @ 20:48:57
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0