Nu är det lugnt igen..

Nu känns det mycket bättre eller det känns ingeting alls.
Så just nu sitter jag och väntar på att Daniel ska komma hem så jag kan få reda på om han ska jobba i helgen. Ioch med att jag eventuellt måste ha bilen. Om han nu orkar och vill, och OM min bil gick igenom besiktingen idag och vi hämtar den. För då kan jag ju åka iväg ialla fall. 
Nu blev det väldigt invecklat men jag är lite seg idag och formulerar mig väldigt dåligt märker jag.

Idag fick jag en postavi om att mitt körkort är på posten för att hämtas ut. Men de stängde kl 18.00 så jag får snällt vänta till nästa vecka. Fick även en räkning i förrgår eller om det var igår att jag skulle betala tillverkningen av körkortet. Så får se hur ful jag blev. Just nu känner jag mig inte speciell vacker på kort eller i verkligheten förhuvudtaget. Kommer väl gråta för att det är så fult.

Så vad som händer imorgon återstår att se. Börjar bli smått hungrig eller inte smått, vrålhungrig. Så ska nog gå och ta mig en smörgås och en kopp te. Vet ju inte när han den därra karln behagar att komma hem och man kan laga mat. Om det nu inte blir för sent. om ca 30 min till 1½ timme är de för sent för att laga mat..

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0