Men... Va är de för fel??

Ja då var man hemma. Det var bara vi på rundvandringen:O Trodde det skulle vara fler eftersom de hade en "extra". Jaja, man vågade ju ställa alla sina frågor och jag, jo jag blev bara ännu mer nervös över de som komma skall. Men det var ju ändå en metal förberedelse för mig själv. Men jag blev bara mer nervös när vi kom in på ett förlossningsrum. Jag bara såg på sängen och tänkte att den kommer jag trilla av. Vet inte varför jag tänkte så, men fick bara den känslan.

Efter att vi vart på visningen så åkte vi till ÖB där vi köpte 2 bilstereos:) Ett pra pris och få sånna fina saker, har även en MP3 sen ett par år tillbaka därifrån och den funkar prima än idag, så jag har mycket hopp för bilstereon.
Sen åkte vi upp till Mvc, där jag skulle lämna urin prov. Men jag är fan frisk som en nötkärna. Undra vad min kropp håller på med egentligen. Inget fel kunde dom hitta utifrån urinprovet.. Dom misstänker ALLTID uvi på mig, men har ALDRIG uvi. Eller något annat. Hmm, min kropp är skum!!

Såg även på ett sån löst tidningsblad som satt på väggen inne på ÖB att dom hittat han David Birgerssons kropp i hamnen här i Varberg. Hemskt är det att läsa eller se sånt. Jag får sånt äckligt medlidande, och man kan inte annat än att tycka synd om hans familj och vänner. Sånt här borde liksom inte få hända. I min värld fanns inte att folk försvann och sen hittades livlösa. Usch så hemskt..

// Kim


Kommentarer
Meg

Hehe, nice:) Det kommer gå fint, vi struntande att gå på den och var inte det minsta bekymrad så du klarar det fint. Nu har jag fått klack ur och uppdaterat för fullt hah. Ska kolla andra avenyn nu ses snart hoppas

2010-03-31 @ 20:24:51
URL: http://familjenthormanz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0