Söndag 28/3 Segsöndag och värk!

Segsöndag här igen.
Om min mage vill bättre sig så ska jag göra mig iordning för att åka till Vallda. Björn ska testa vårat bredband så jag ska väl piggna till och sen se om min mage vill ge med sig. Jag är antingen mjölkallergiker eller bara överkänslig. Och fick i mig lite för mycket mjölk igår tror jag så idag vill väl min mage bli av med allt.

Har så fruktansvärta ont i mina ben idag. Det verkligen värker i dom. Och jag har börjat få så ont i öfterna när jag sover eller ligger i sängen, och på rygg kan jag inte ligga då kvävs jag. Så jag får pendla mellan sidorna, ibland vila båda höfterna med att ändå ligga på rygg.
Har även haft lite små förvärkar i natt och nu på morgonen, men de känns som att dom avtagit nu. Börjar bli lite orolig om jag ska vara ärlig. Jag börjar tvivla på vad UL sa om mitt BF-datum. Eftersom jag hade sista mensen 8 Juli så enligt sista mens, (om nu jag blev gravid därefter) så ska jag ha nu i april. Men enligt UL ska jag ha i Maj. Så då hade min mens hoppat över en HEL månad, vilket inte alls är av vanligheten. Så börjar ju bli lite tveksam. En kompis UL visade ju fel på 2 veckor för hennes bebis. Men bara för det säger ju inte det att det är så för mig. Men jag får ändå ha ett öppet sinne och vara vaksam när de gäller förvärkar och sånt. Men de är många i familjen som tror mini-B kommer tidigare än beräknat. Och det har jag misstänkt hela tiden, pga att just att "mensen hoppade".

Men jag vågar inte fråga om ett extra UL heller, får säkert betala bara för det. De förvånar mig inte. Så jag håller mig hellre till grejjen att ringa förlossning om det blir värre.
Men nu ska jag försöka äta lite. Måste ha i mig mat om jag ska köra bil så jag inte tuppar av;)

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0