Lördag 27/3 Städdag och gooooodis!!

Min kropp värker.
Har haft farmor och farfar här idag som har hjälpt mig att städa, jag frågade om inte de ville de för jag ville få de stor städat, så det kan se ut såhär hedan efter och att jag ska då menar jag SKA SKA SKA ha det så här så blir det inte så jobbigt med allt plockande hit och dit hela tiden.
Och det det blev ju bäste vädret för städning, det var på pricken min beställning. Regn!
Regniga dagar är de bästa att städa på tycker jag. Men nu är det rent och snyggt här hemma, och det ska se ut så nu. Ska bara få Daniel att hjälpa till att ha det såhär snyggt.

Nikita har vart underbar idag. Hon har inte vart så mycket ivägen utan mest tittat på avstånd, men har något sett väldigt roligt eller spännande ut så har hon vart framme. Men inte så där som hon brukar va. Sådär helst sitta fast på en. Så vid 4 tiden kände jag att jag var hungrig och frågade om vi skulle köpa pizza. Så jag och farfar åkte och köpte pizza i Veddige, och medans pizzorna gjordes passade jag på att smita in i affären och köpa godis. Det är ju trots allt lördag idag. 

                         

Nu ska jag slå ner min trötta kropp i soffan och njuta av mitt godis och bara vila hela kroppen. Ska snart göra mat så Daniel kan äta när han kommer hem. Och jag ska ju äta jag med, de va ju ett tah sen vi åt. Så börjar bli lite smått hungrig igen..

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0