Torsdag 25/3 Gissa datum och kön nu!:)

God förmiddag eller ska man säga middag?

Har fått in några som gissar datum och kön, alltså vilket datum mini-B kommer till världen och vilket kön den lill* har. 2 för att vara exakt. Så ni får gärna gissa om ni vill. Men jag säger som sagt till den 11April om de blir tävling eller inte. Ni kommer såklart hamna på listan här på bloggen:) 

Idag hade Daniel lite sovmorgon, behövde han. Tror klockan var 7, halv 8 när han åkte hemmifrån. Och Nikita va sur för att hon inte fick åka med honom, får väl ta med stackarn på en bil tur sen;).
Ska gå ut och gå i skogen med henne sen hade jag tänk så hon får springa av sig.

Då var de fredag imorgon igen, och som vanligt så vet jag inte vad jag ska hitta på.
Jo, ni vet att jag skrev ett inlägg om att jag hade gissat rätt datum när Linns lilla flicka skulle komma, och att jag skulle få något om jag hade gissat rätt, så igår fick jag reda på att hon hade beställt något till mig som jag skulle få hämta ut på posten. Vad tänker jag inte avslöja än, mycket roligare då, men det är något till bebisen ialla fall. Tänk så snälla vänner man kan ha. Får hoppas nu Linn att det inte var för dyrt då kommer jag få skuldkänslor. Men jag kan inte annat än säga massa tack och sen finner jag inga ord att tacka dig. Du är underbar helt enkelt. Nej, ska jag ta och göra lite här, typ städa badrummet kanske? Hmm

// Kim 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0