Måndag 22/3 Ont fortfarande.. :S

Idag känner jag mig mer eller mindre mörbulltad. Känns som om min kropp är väldigt arg på mig för att jag inte lyssnat till 100%. Men har nu fattat (äntligen) att det inte är okej att hålla på och flyga runt och städa, tvätta och grejja mig hela dagarna. Speciellt inte höggravid. Min mamma har fått säga till mig också. Men Mattes lilla tillsägelse i lördags kväll, var mest rolig men det får mig ändå att fatta när flera säger till mig.

Jag blir nog kvar i sängen idag med. Känns nästan bäst att stanna här. Har fortfarande något ont i magen. Men jag vet inte vad det kan vara. Det känns som träningsvärk blandat med mensvärk som sitter i hela tiden och i hela magen. Men ska faktiskt ta och klippa bort prislappar, och ta bort platsen runt kläder och filtar. Så kan passa på att ta kort med.

Eftersom jag inte får "boa" för Daniel, han tycker det är lite förtidigt så vet jag inte vad jag ska hitta på. Ska ialla fall tvätta kläder, filtar, sängkläder och sånt så det är klart ialla fall. För detta är nog inte det sista som inhandlas. Behöver köpa lite tjockare tröjor, lite mer strumor, byxor och lite annat sånt smått. Fanns inte så överdrivet mycket byxor i strl 50 och har bara i 56 och 62 så får ge mig ut på jakt efter byxor i mindre strl. :)
Jag vill ju börja hålla på och få ihop barnsängen och bädda där i och lite sånt. Men får inte, för Daniel tycker de är förtidigt. Men det tycker inte jag. om ca 2 veckor ska BB-väskan packas också. Fast jag vet ju själv att jag kommer gå och packa om hela tiden.

Men nu ska jag försöka ta mig ner för trappan och gå ut med Nikita, det måste jag ju ialla fall. Hon kan inte bli lidande för att jag har ont.

// Kim


Kommentarer
jannike

Massa fina saker du fick med dej hem. Lindex har veulorbyxor i stl 50 som är bra. Jag har haft barnens såna från nyfödd till typ 3 månader. Byxorna har mudd båda uppe och nere som man kan vika ner och upp.

2010-03-22 @ 18:50:54
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0