Resten av sakerna

Här kommer resten av bilderna på sakerna jag hittade.. :)
Börjar med kläderna:

   

   

   

Filtar:

   

Övrigt:

   

   

Nu kom resten av sakerna. Och en extra och lite bättre på skötväskan, är super nöjd med den. Kunde hittat en bättre. Och den va inte spec dyr, och för att få tag på en sån bra med rymliga fack och stora fack brukar man få betala flera hundra, vilket jag inte är jätte pigg på att göra.
Men nu ska jag gå och försöka plocka i köket. Och hitta nått att äta. Är jätte hungrig.

// Kim





Kommentarer
jannike

Ja men vänta med att köpa för mycket. Du använder inte de storlekarna mer än kankse 1 månad eller så. Sen får ni säkert MYCKET kläder till bebisen. Vet du vad de är för kön? Ser ut som en kille på kläderna:P

2010-03-22 @ 19:19:19
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/
jannike

Bägge ggr har jag köpt med en rosa och en blå body för jag har tyckt de vart roligt att ta på "rätt" färg så alla andra sett vad de har vart för något:) Haha rätt töntigt men lite kul.

2010-03-22 @ 19:41:15
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0