Tisdag 2/3 allt och lite till

Var ute med Nikita nu för en liten stund sen. Och kunde inte låta bli att njuta av solen som lös mig rakt i ögonen. Och höra hur en liten fågel kvittra. Kan detta va ett tecken? Hoppas det ialla fall.

Har så ont i min rygg och mina höfter idag. Hade det igår med. Men det har inte blivit bättre. Tycker att foglossningen bara blir värre ju tyngre magen blir.. Ska försöka få liv i min lill* bebis snart. Börjar bli orolig. Det vill inte röra på sig där inne.. :( Men den tar säkert igen sig för det var ett himla liv där inne igår kväll.

Äntligen ska jag gå spendera mina pengar på Ullared. Den 20 ska vi eventuellt dit. Daniel vill ju inte följa med så farmor sa att dom kunde följa med. Och det var hennes idee. Så jag har inget med dessa planer att göra. Tyvärr inte denna gången. Sist jag skulle dit sket det sig. Så hoppas de blir av denna gången.

Igår fick jag hem mitt första nr av Vi föräldrar, dock 0-6 år. Men det var någon från det förlaget som ringde mig och frågade om jag ville premiera på dom 4 nr eller vad det var. Minns ej, för 199kr och få en premie. Man kunde välja mellan en barnbok, kommer inte ihåg vad den heter, det var något om att lära känna sitt barn och en babyfilt. Boken vet jag att varken jag eller Daniel kommer läsa, så det fick bli babyfilten. Det kan man inte få för många av. Så ska bara betala denna räkningen sen kommer filten hem hoppas jag. Annars kommer jag ringa dom och skälla.

Fix tips at Linn på billiga amningsbhar på Lindex det var inte så fula som dom jag tittat på nere på Gekås. Men dock den för 149:- finns inte i min storlek, så kollade jag på den för 179:- så fanns den i min storlek.. Så bra tycker jag. Men vet inte om jag ska vänta med att köpa amningsbh tills mjölken runnit till. Eller ska man köpa någon stolek större än va man brukar ha?? Hmm, alla tycker ju så olika. Men tycker inte mina bröst ska växa så mycket till. Men det vet man ju aldrig.. Får suga på den karamellen ett tag.

// Kim


Kommentarer
Linnea

Glöm inte att du troligtvis själv måste ringa och avsluta prenumerationen sen om du inte vill ha fler än de fyra tidningarna. Annars brukar det vara så att du automatiskt får en rullande helårsprenumeration. Ifall du inte redan visste det, så kolla upp det :)

2010-03-04 @ 15:13:28
URL: http://mammacaruso.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0