Tisdag 9/3 På vift

Ja då är snart Tisdagen förbi och det blir Onsdag.
Idag har jag vart ute på vift, först var jag på AD-Center här i Varberg och köpte en termostat till bilen sen gick färden vidare till Kunsbacka där jag först skulle till Björn, då han skulle mäta något i bilen för att se om det var pga av det som den dör när man kör, men inget resultat. Sen åkte jag in till mamma för att hämta upp Mikael för att han ville umgås med mig. Inte varje dag man träffas sin lillebror. Så han följde med mig till Kungsmässan och sen till Babyproffsen. På Kungsmässan var jag inne på H&M och tittade lite och hitta sånna söta små stumpor, blå men det spelar ingen roll. Det var strumpor i 2-pack och det ena paret var med en traktor på och de andra stor det Dad+Mum=Me. Bara så söta. Sen köpte jag även 2 små babymössor tunnare variant.

 

Sen gick vi bort till Babyproffsen för att hämta ut min Babybox som innehöll:
*1napp
*blöjor och tvättlappar för de allra minsta
*1 intimtvål
*Ett "fodral" för att ha små saker i som den lilla flaksan intimtvål
*1Dvd
*Broschyrer om allt möjligt
*1 tidining från "vi föräldrar - Gravid" (tror de stod de på:S)
*1 blöjhink med en sån "refill"

 

Mycket nöjd med innehållet. Efter det åkte vi tillbaka till mamma och där tog jag en kop kaffe och Nikita lekte för för fullt, så nu ligger hon och sover. Det var nog skönt att få leka av sig, här är det ju ingen som leker med henne (en hund alltså). Mitt och Daniels angagemang med lek och motion räcker inte tydligen..:( Men eftersom Nikita inte får ihop med tuffa så får det bli att hon får leka med sig själv. Mycket tråkigt:( 

// Kim 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0