Tisdag 23/3 Glukosbelastning nr2

Jag är mega trött just nu, har vart uppe sen halv 6. Daniels klocka rignde då och jag skulle gå upp kvart över 6 så kände inte att det var någon idee att försöka somna om.
Men idag har jag gjort glukos belastning nr 2.
Mitt sockervärde låg på 4.2 innan jag drack den vidriga sockerlösningen, efter 2 timmar låg de på 6.2 och både värderna var super bra. Inget att oroa sig för.

Igår kväll så låg Daniel och pratade med magen och putta lite på den, och det började ju sparka så klart, så han testade att lägga hakan mot stället där det sparkade och han fick ett par rediga smällar på hakan, sen testade han kinden och samma sak där, han bara skrattade och sa att det är ju tur att dom inte är så hårda så man hade haft blåmärken och ett par tänder utsparkade.

Låg och tittade på honom igår när han hade somnat och kunde inte låta bli att att tänka att jag var lycklig. Han sa ju till mig i lördags att han inte kan undgå att erkänna att han är den lyckligaste på jorden som får vara med mig, och även ha ett barn på väg. Och det värmde i mitt lilla hjärta. Han kunde heller inte förstå hur mycket man kan älska en människa som man aldrig träffat, och jag kan inte annat än att hålla med honom, för det förtår inte jag heller. Det skrämmer mig lite, att jag älskar mini-B så mycket som jag gör redan nu, hur mycket kommer det inte bli sen då? Oändliga mängder. Nej nu ska jag ta och äta innan jag svälter, har inte ätit sen klockan 6 igår kväll..

// Kim


Kommentarer
jannike

okej:)

2010-03-23 @ 12:14:52
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0